Freitag, 8. April 2011

Wochenend und Sonnenschein....

und dann mitn Moyes ganz allein...

Howdy,

also, nun die Fortsetzungsgschicht vom letztn Mol. Nochdem am Rodschberg schon so schen wor, homma (Wolis, da Sugar Chris u. i) uns am Sonntag die Goding ausgsuacht. Alptherm forecast mit Basis 3100m u. nach die Para-Flüge vom Somstag hot sich des nit schlecht onghuacht. Da Kittner Georg, is a nit so long und intensiv furt gwesen, hot sich a noch dazua gesellt zur illustren Runde.

Am Londinga auf da Grilltisch Wiesn hom sich a olle getroffen und um exakt 12 uhr 40 is losgongen. Verlegung von Mensch und Maschine auf die sonnige Goding. 1200m Höhenmeter und leichter Wind von vurn.
Zwa Parapente schon do und auf amol a Drocheninvasion, an die 15 Fluggeier - Da Ex-Präsi is a aufgekreizt. Mit neuem Skyline Gurtzeug und ATOS VRQT10 (oda wie der haßt). I glab der wills heia wissn.... die Steirers (Herby, Howy u. Hanspeter) san a noch erschienen - Wahnsinn - wie in die 80er. Geile Gschicht. Die Sackl san glei ausse, de wolltn nit so recht mit uns im Hausbartle kreisen. Dabei samma eh zahm. Wir beißen jo nit. Wir pecken nur a bissl... *g*

Die Teamchefin mit ihrem Papa is a noch zuaschaun kumman.

Olle brav aufgebaut hots donn a schon fett auffegeblosn. Da Hubert d'Ohr is ausse und donn wors fian Tiefi und mi kloar. Wir gehens a on. A 150er flaches Dreieck wor a schon im Compeo drinn, also nix wie an die Basis.

Wieder is am Hausbart nit gscheid auffegongan. Ziemliche Ostkomponentn drinn, homma 20min vaschissn.


Oba donn. Auf die Ostflankn mit 1300m donn hintn eine vasetzn lossn und flux wor ma auf 1800m. Donn da Tiefi weiter noch Süden ins Lee und i Richtung Lift. Mit 2,5m pro Sekundn hots mi donn auf 2300m getrogn. Da Tiefi hot noch gegrundlt. Anyway - über der Hochsponnungsleitung homma uns donn getroffn und glei Richtung Soboth aufgebrochn. Da Tiefi vurn auf da Kantn und i querfeldein unter die Wolkn übern Stausee. Mit 80 km/h im Delfininger dahin homma uns schon aus die Augn valurn. Aaaaber da Wills und da Moysi streben zu einander und hom ein Stelldichein über da Aussichtshittn auf da Route 69 erlebt. Trotz ummagurkn auf da Goding nach ca. 45 min. auf da Sobothschi. Richtung Slovenj Gradec wor a fette Wolknstrossn und in de Richtung wor a die erste Wende. Problema - der Weg zur Wolkenstrada wor im Blauen und weite 15 km entfernt. Guckst du:





Links die Wolkenstroßn aus Sicht Soboth (Departure) und rechts aus Sicht Slovenj Gradec (Arrival).

Gott sei Donk homma kan Funk, also mit 2300m einen Flug ins Blaue ongetreten. Zu zweit is leichter und kurz noch Dravograd homma wos gfundn, haße 1m/s. Wurscht, do hasts zruckholtn im "Survive-Modus" sunst stehst untn. Mit 1800m dahinghantlt wor ma donn schen longsom do. Üban Schigebiet is donn losgongan. 4,5m/s integriert und wieder 2300m......Jetzt nur noch Vollgas unta die Wolkn.


Na i will do nit eine! hihi

Unter uns Slovenj Gradec und noch a 20er zur Wende. Wor schon holba dreiviertel 4e... Weiter gehts... bis zur letztn Wolkenbasis mit Speed dahin. Donn, da Tiefi mant im nochhinein er hot eh schon gezagt, i sponn die VG und dem Vario hinterher. 60km bis zum Landeplatz Wolfsberg zagt des GPS und wir schaun auf Velenje! Wor do schon jemond mitn Geier?? I glab nit.

Donn noch zum schenan Wutzl doch der Hund ziagt nit. Des anzige wos do gezogn hot wor der Ostwind. Dafür der mit über 20km/h!. Wie fein hätt der uns wieder noch Dravograd gschobn! Nix da, die Wolkn lösn sich auf und mir san schon auf 1400m.... kurbel kurbel und studier warum kumm i nit zu dir, Wolkili?? Mein Gott, ca. 15 km homma uns gwehrt wie die Löwn, die Thermikkreiserei hot sich nur in der Horizontalen bemerkbar gmacht. Donn da Tiefi noch amol auf 1000m, der gleiche Bart losst aus und da Thome suacht schon Aussenlandemöglichkeitn. A Bundesstraßn war nit bled und a Tankstöll (Bierli!) a. Gesucht - gefundn und donn auf an schenan Platzale eineglondet. Flugzeit 2h 18 min. I stell den Drochn auf die Seitn wal da Tiefi huckt sich a zu mir. A 31er Schnitt trotz gegurke am Start u. Überlebensmodus in Slovenia wor a nit so schlecht.

Umdrahn hob i gezagt, auf die Uhr hob i gedeitet sogt er der Molermaster - oba unbeirrbar und dem Streckenflug verfallen wor da Thome auf Wende Numero 1 programmiert. Nach dem Motto "Barfuss oder Lackschuh" eben. Im Google-Earth schauts so aus:


Jetz war recht wieder hamkumman. Wo samma denn do?? Die Sun scheint, die Segler wern gschleppt, irdendwo neben an Flugplatz wor ma. I geh amol frogn sog i zum Tiefi. Im besten english hot mir donn da Simon erklärt wo ma san. Die Tankstöll is zua, i denk ma Ohh Gott. Mit 5 Eur hob i ihn donn gefügig gmocht und er is aussagruckt mit dem kühlen Gold. A 6er-Tragerle Gösser wor unsa!! Petri-Heil. Gonz nett und donn homma uns auf Deitsch weiterunterholtn, wal des hot er besser kennan da Simon ;-)

Off da Tiefi hot gschaut: "Wo hostn des Bier her??" Beim Schwammalansuachn valosst mi ob und zua da richtige Riacher - oba beim Bier haut des hin ;-))

Obgebaut, den "sauschweren" Willswing a noch zu Stroßn befördert und mitn letztn Pivo auf die Crew (Verena mit Papa) gwortet. Donn die große Auflesung, Aufladung und Betankung. Da Hunger riesengroß samma in Dravograd durch Auskunft an der Petrol Tankstelle zu an Cici-Platzl erste Wahl gelotst wurdn. Cici, Pommes, Ajvar, Senf u. Zwiebl - i sog nur EUR 4,5!! De worn weltklasse.


Tiefi ham, Völkermarkter ham und schon wor 21 Uhr. A richtiger Streckenflugtog mit up's u. down's. So soll er sein.

Conclusio:

Die Toge onfong April san z'kurz und die Basis mit 2300m is tiaf. Z'tiaf fia a flaches 150er oba nit zu tiaf fia a Soboth - Dravograd - Schigebiet Querung. Also im Mai bei 2800m u. a bissl an Ost samma wieder dabei.
Für alle die amol in der Nähe san, is der Landeplatz neban Simon sehr zu empfehln. Fia a klanes Entgeld varot ma die Cevapi-Bude a. :)

So long und vielen Donk an die Rückholer
thome

P.S.: Details zum Flug im XC.DHV.de
P.P.S.: Da Sugar Chris Rosenzopf hot mir brav gfolgt. I hob ihm im Auto beim Auffefohrn gsogt, heite fliagst auf zwa-vier. Gesagt getan, der Schlawiner is mit Kniahänger und an Anfängerdrochn an die Basis gflogn und war 1h45min unterwegs gewesen. Des beim 14. Flug! Gratulation. I sog nur: Gurtzeig muass her!! ;-)

Keine Kommentare: