Samstag, 5. Juni 2010

Oldtimer

Servas die Madln, griass eich die Buam,

also, hmmm, wie soll i sogn, letztens im dhv, genauer gesagt in der Gebrauchtdatenbank der deutschen Kollegen bin i hellhörig gwordn.

I hob jo im 2007er Johr a UP Liegeschürzen vom Ippisch Rudolf gekafft. De is schwarz/rot/orange/gelb. Zum Fliagn echt a Hit und bequem a noch dazua :-))

Wie gsagt im DHV a Drochen drinn. A UP in schwarz/rot/orange/gelb in sehr gutem Zustand und aus den 70er Jahren. Für Selbstabholer gratis aber in Melk zum Abholen...

Anyway, eine in Hondo mit da Teamchefin, des Ganze über Zeltweg und Eisenerz noch Wieselburg und donn rechts obbiagen noch Möööök.

Da Manfred Fischer und die Gabi homm uns donn erwartet und glei auf an Kaffee mit an Mörder-Apfelstrudel in die gute Stube einglodn. Da es ziemlich "gschifft" hot aber dann doch aufgeklart hat, homma den alten Burschen aufgebaut. Is echt noch tadellos beinander der UP. Wie er genau haßt waas kana (Infos erwünscht) oba soll ana der ersten Outrigger-losen Geier gwesen sein.

Donn den Draken in die Regenhaut und auffe aufn Wogn. Danach homma mitn Manfred und da Gabi a lot of hanggliding infos ausgetauscht. Verschwindibus und gleiche Strecken wieder retour.

Des Schnitzl beim Huaf is ins Wasser gfalln, somit hot da Mohe herholtn miassn.










Heite hob i ihn des erste Mal aufgebaut, aber seht selbst:


A paar Gummischniadlan tauschen, es fahlt a nit viel bei die Kauschen..... da Thome werd bold oldtimermäßig obtauchen..:-)

Bin schon gsponnt wie da Geier geht bzw. wie des so wor domols in die End-siebziger.

Bericht von da Übungswiesen folgt gewiss. Mehr Bilder hier.

Happy Landings

Thome

1 Kommentar:

Präsi hat gesagt…

Iss ja ein Mörderteil !
Jetz brauchst Dir nur noch a Lederkapuzn aufsetzen und vom Travar Franz leihst dir noch den Schnurrbart aus, dann kann´s losgehn... ;)