Seas blogleser,
also des Wochenende hots in sich ghobt. Am Freitag nachmittag glei amol an holbn Tog Urlaub riskiert. Da Sugar Chris mitn Wills Willwing Falcon is mit mir aufn Radisce auffe. Voller Erwartung wollt ma ersta a bissl Fliagn und donn zum "Season Opener" zum Flughofn.
Um 12e da Himmel zu, dem Stanodla wor des oba a Wurst, konn sich nur noch um Stunden hondln, homma uns glei amol an Olmdudla u. a Coke hinter die Binde gegossn. Um 13 Uhr 15 wors donn soweit. Raschl Raschl und Lotten einegsteckt und auf amol stehn die Geräte voll gsponnt do :-). Aaaaber, der Himmel wor wieder zua.... mein Gott die zwa Paras san a glei amol obgsoffn. Anyway, ausse und die neie Direktaufhängung (7cm tiefer!) und GoPro Upsidedown Funktion ontestn. Wor eh klor, wenn do ana des Licht ausscholtet dass donn nix mehr geht. Da Chris is a glei amol ausse und wir worn eh mind. 10 min in da Luft.
Da Viktor wor so frei und is extra am Rodsche auffe und mit mein Auto uns holnkumman. Präsidenten-like holt *gg*
Donn, wal noch Zeit wor, min Chris zum Otti in den Pavillon auf a Bier und siehe da, es hot wieder aufgrissen grrrrr.
Guat donn einwerfen zum Mäci, zum Obi a Lata, zum Billa 2 Kistn Murauer-Hülsn (fias Onfliagn am nächsten Tog) und donn ins Airrest. Off a Stress he. Donn a bissl die Vorteile vom Aeroclub genossn, Kaltenhofer Ewald war so frei, und danach vom Cheffe der Flugsicherung die Lufträume, Special Rules Areas, Radar Minima, IFR u. Visual Approaches a bissl aufgeklärt gwurdn. Im Grunde genomman tiaf ma eh überoll fliagn. Nur im Luftraum Charlie u. Delta segns uns nit so gern
Donn noch a bissl üba Fliagn gsprachlt, über 100er FAI Dreiecke vom Rodsche usw. und donn zum Schlummertrunk noch St. Georgn zum Orasch.
Somstog, neues Spiel neues Glick, um holba ölfe beim Mäci in Völkermarkt, wo die Belegschoft ausn Woli-Lond (Tiefi, Onkl Wolfi u. da Aeros-Walter) und da Chris mit Chauffeur Papa schon auf mi gwortet hom. Guat hots ausgschaut, also nix wie Vollgas und wieder aufn Radsberg. Mitn Vollgas hots da Onkl Wolfi nit so ernst gnomman. Mit dem Cruising-Speed den er auf da Autostrada an den Tog legt bin i dafür, dass 50-Kubik-Rocker a auf die Autobahn tiafn solltn... Da Chris hot erkonnt, dass er schneller fliagt als er fohrt...
Am Startplatz onkumman worn do a schon a paar Drachinger aufgebaut, also nix wie runter den Geier und aufgebaut den Kerl. A Weisheit hob i a noch erfahren miassn. Die GoPro ohne SD-Speicherkortn bringt nit vül....Wieder guat mitgedocht da Fraissl. Ehrlich gsogt hot gor nit amol so guat ausgschaut. Um dreiviertel 1 is noch immer kana wegkumman, da Schleier Walter is a schon glondet gwesen... um 1 nochan hots a bissl besser ausgschaut und donn hob i ma gedocht: Auf wos denn noch wortn? Also nix wie ausse. Da Tiefi hot a so geton.
I wor glei amol auf 750m und hob eingeparkt, da Tiefi hot a bissl höher eingeparkt und da Lippitz Friedl hot sich a mit die Paragleitinger atosmässig obgekämpft. Auf amol hot des Vario a 2 m/s ongezagt und schon wor ma auf 1400m. Donn Richtung Mostn, standardmäßig, und üban Sender donn auf 1750m aufgedraht. A jo, hob i schon erwähnt dass i im Bodemontl um 7e in da Fruah a 105 FAI-Dreieck ins Compeo eineghockt hob *ggg*
Da Tiefi is donn glei umme zur Matzn, i noch. Da Lippitz mitsomt sein Atos hot gekniffn. Bad decision.
Mit 1200m auf da Matzn ostseitig umagekrotzt samma donn auf die Westseite. Lehrbuchmässig die Abrisskante angflogn und 2.5m/s waren uns hold. Im Lee is schee und schon wor ma mit 4 m/s auf 2300m. Flott weiter zur slowenischn Grenz, gor kane zwasprochign Ortstafeln da hob i mir gedocht, und donn nach dem Motto "going back west" Richtung Mittogskogel aufgebrochen.
Da Tiefi in die Karawankn. Mit GoPro u. SD-Kortn!
Iban Loibl wor a guat oba a bissl später wor ma schon wieder auf 1900m. Vur ane Bergwanderer hom die zwei Abfangjäger im Stealth-Modus aufgedraht und worn glei auf zwadrei. Weitergehts. Auf amol da Tiefi auf Grathöhe mit die Handsch in der VG-Schnur vabandelt hob i aufdakurbelt. A Haufn Verkehr do auf da Südseitn von de Karawankn.
Donn homma uns aus die Augn valurn. I wor jo auf FAI Dreieck programmiert und bin zur ersten Wende. Da Tiefi weiter noch Westen. Zweiter Waypoint wor das Schigebiet Kravavec. Also nix wie Höhe tanken und auf gen Osten. Aussicht auf Slowenien (Bled mit See und Insel) top, Kärntn mit die vielen Seen und de schneebedecktn 2000er
ein Wahnsinn. Wo wor die Speicherkortn nochmal?? Jo nix wie weiter hot mir a Vogl an 4m Bart ongezagt. mit 2400 unter da Wolkndeckn noch Trzic do is donn a 6m Monster gstondn oba die Basis wor tiafa.... Weiter Gas nach Preddvor und donn mit 1700m beim Schigebiet Kravavec (später hob i erfohrn, dass die Petzenflieger do auf Ausflug worn) mit an Paraglider im anzign Sonnenfenster ummagekurbelt. Nächste Station wor jetz da Radsberg. Des is jo bei so ane FAI Dreiecke des leichte, san nur 3 Wendn. Des is oba a schon olles wos daran leicht is :-))
Donn bin i alan weiter und hob mi so a bissl auf 1900 schwindln kennan. Mit a 20m Obstand zu die Felswänd so ane Hebalan mitgmocht wor i auf zwa tausend. Gott sei Donk hot donn a bissl mehr aufgmocht und da Grintavec wor in da Sun, oba hot a an Huat aufghobt. Durtn hin, Obrisskantn jaja, hauts ma fosst die Basis aus da Hond, kummt a fetter Odler dazua. Eh kloar. Wor jo a 5m Gerät wos i do aufdarissn hob juhuuuu. Auf 2500m is donn wieder so komisch neblig gwurdn bin i weiter Richtung Rodsche. Donn a Blick rechts und i hob mi fost ongmocht. Die Steiner Alpen in voller Pracht ganz nahe. Sieg sie jo sunst nur von da weiten oba dafür do aus da Kuchl, WZ, EZ, SZ, Bad etc. ;-)
Gleit gleit gleit gleit, denk i ma wo bin i denn do??? Siehe da, a See, a Kirchn, Teifl eine des kenn i. Eh kloar, Seebergsottl. Donn a zartes 1 Meter Bartili bis auf 2600 ausgekurblt und straight through zum Hochobir. Do steht a schene Nocken, wie da Niki Pichler zu sagen pflegt.
Mit 1900m onkumman auf da Südseitn, hots do wieder ongrissn mit an 5er und da Tiefi is a wieder aufgetaucht. Cooole Gschicht. In nullkommanix wor i wieder auf 2600. Schüttelfrost inklusive. Den Wolfsberger Buabn hot des Heimweh gepockt, is auf 2700m und Richtung Petzn.
Fia mi wors donn gonz easy den Sock zua zu mochn. Iba dem Startplatz zwa Trudla links, zwa rechts a paar fette Wingover und donn Überfeger über Ottis Pavillon. Echt a potzn Gaude gwesen der Tog. Flugdetails san do.
A 109er FAI Dreieck is des gwurdn.Ongeblich des erste dreistellige ever am Radisce! Feini Feini. Des mocht Lust auf mehr!
Die ondaren san a bissl später gstartet und musstn ca. 1,5h warten bis die Querung auf die Matzn gelungan is. I sog jo Timing is des holbe Leben *fg*
Danoch 2 eiskalte Londepatronan in Rottenstan (die Teamchefin is zu aller Freude a noch nochkumman), obgebaut und donn mit die Freind zum Raunjak auf a gebrettelte Jausn. A perfekter Tog!!!
Im Headquarter, Eingeweihte wissen worum es sich hierbei handelt, noch an murauschen Hopfen/Malz-Eistee und donn mitn Chris wieder ham ins Unterlond. Morgen is jo a guat ongsogt. Do gemma donn auf die Goding.
Wies do gongan is, des kennts donn bold amol lesen, wal olles varrot i so schnell nit ;-))
Greez
thome
P.S.: Des Heimweh hot den Tiefi hamgebrocht. 161 Kilo hot der mit sein Wills obgedruckt, unglaublich, ne?
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen